donderdag 1 oktober 2015

Carpe Diem

Hoi allemaal,


Wat een heerlijk zonnig weer afgelopen dagen, wel fris, maar dat mag de pret niet drukken.
Vandaag een kaartje van mij welke ik mee laat doen aan de challenge "alles mag" op de faceboekgroep Challenge "t Scraphuis. Even lid van worden als je dat nog niet bent ;)



 

Ik heb een kaartje gemaakt met het Summer Crush papier van Majadesign.
De basiskaart is met een shape art mal van Dutch doobadoo gemaakt.
Ook zijn de soft board puzzelstukjes van Dutch doobadoo.
Bovenin de kaart een hele bekende rand en vlinder gebruikt van Noor-design.



Het houten wegwijzertje met stempeltje is van Craftemotions.

Hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden.

Fijn weekend!!



3 opmerkingen:

  1. Zag deze kaart voorbij komen en werd nieuwsgierig. Wil nog wel meer van je zien hi hi. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel ☺
    Ik zal zo nu en dan wat op mijn blog plaatsen, dus hou het in de gaten 😉

    Groetjes Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Britt,

    Leuk hoor je bloggie,kan ik ook eens bij jouw op je blog komen. Je hebt allemaal leuke creaties gemaakt had ook niet anders verwacht van je haha!
    En nogmaals van harte dat je dt-lid bent van Jolan's scraphuis!

    BeantwoordenVerwijderen