dinsdag 13 oktober 2015

Winter wonderland

Hoi allemaal,

Wat gaat de week toch weer snel voorbij.
Ik mocht weer wat op het blog zetten.

Deze keer wel een toepasselijk kaartje bij het koude weer waar we in beland zijn.
Persoonlijk hou ik wel van dit weer.
 
De basiskaart is een Shape art mal van Dutch doobadoo welke ik in verschillende groottes op elkaar geplakt heb.
Daarbij heb ik gebruikt gemaakt van het papierblok van Noor-design Shabby Christmas
6011/0319.
 
 
 
De volgende stansjes heb ik gebruikt:
 
De sneeuw op de takjes van de bomen is foam clay van Craft Emotions.

 
De stempel:

 
En nog een bloementoef erop om het af te maken.
 
Fijne dag en tot de volgende keer.




4 opmerkingen:

  1. Je kaart is weer helemaal schitterend, een toppertje.!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creaties en mooi blogje.Ben zelf pas aan een blog begonnen en wil je graag volgen ...groetjes,Suzanne
    http://suzycardsandcraft.blogspot.be/
    Sorry,ging wat fout bij mijn vorige reactie hierboven :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan gebeuren ;)
      Ik ga ook op je blog kijken.

      Groetjes Britt

      Verwijderen
  3. Hoi Britt
    Je winterse kaart is schitterend, ik hou ook wel van deze winterse sferen.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen