dinsdag 29 september 2015

Summertime

Hoi allemaal,

We gaan nu richting de herfst, maar wil jullie toch nog iets zomers laten zien.
Het schijnt aankomende dagen beter weer te worden met wat meer zon.
 
Ik heb een projectje gemaakt met papieren zakken.
Een tijdje terug had ik een voorbeeld gezien en dat leek mij leuk om ook te maken.
 
Papier wat ik gebruikt het is van de serie Under the sea van Noor-design, zo ook de stansjes.
 
Het woordje zwemmen is van Dutch doobadoo en heb ik bewerkt met inkt.
 
 
Als je het projectje open klapt zie je de 1e pagina van de binnenkant.
Het woordje zand is bewerkt met versamark en Frantage even de heattool onderop het papier en de frantage smelt en geeft een heel leuk korrelig effect.
De stempels zijn van Noor-design
 

 
De 2e pagina van het project is wat drukker met schelpjes, bedeltjes, tillantia mos.

 
En de 3e pagina helemaal open gevouwen.

 
En de onderste foto is het "boekje" helemaal dichtgevouwen.
 
Was een werkje om te maken, maar heel leuk om te doen.
Heb er een eigen draai aan gegeven.

1 opmerking: