dinsdag 27 oktober 2015

Almost halloween!! Boo!!

Hoi allemaal,
 
Nog een paar dagen dan is het Halloween.
Sommige mensen hebben er niets mee, maar ik vind het leuk om er een leuke kaart voor te maken.
 
Wat ik wel jammer vind is dat er weinig Halloween spulletjes te krijgen voor ons als kaartenmaaksters, dan maar wat improviseren.
 
De basiskaart is een shape art mal van Dutch doobadoo,  het spinnenwebje is een paper art onderdeel van een A5 vel met nog meer webjes en spinnetjes.
 
Het plaatje is een digi van Mo Manning, welke ik heb ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
 
 
 
De stansjes die ik heb gebruikt zijn:
 
 
Het spookje wat in de lantaarnpaal hangt is een stansje van Yvonne Creations.
 
 
 
 
De paddenstoeltjes komen uit een rand van CraftEmotions - Autumn Woods.
De witte stippen op de paddenstoeltjes heb ik met een pearl pen erop gemaakt.
 
Ik hoop dat jullie hem weer leuk vonden.

Fijne dag en tot de volgende keer.




1 opmerking: