dinsdag 3 november 2015

Warm socks

 
Hoi allemaal,

Allemaal een leuke Halloween gehad?
Ik ben zelf afgelopen zaterdag naar Bobbejaanland geweest om het daar te vieren.
Was super leuk!

Maar nu wat anders.
Het is vandaag weer mijn beurt om een kaartje aan jullie te laten zien.
We gaan richting de winter en het is dus een winterkaartje geworden.
 
 
Wat heb ik daar voor gebruikt:
De basiskaart heb ik van kraft papier gemaakt met het Dutch DooBaDoo - Dutch Shape Art Teardrop - 470.713.123
Dat heb ik beplakt met maja design papier uit de A gift for you lijn.
 
Daarbij heb ik de volgende stansjes van Noor-design in verwerkt:
En het theepotje en de kopjes.
 
Hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vonden.

Tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Britt,
    Langs Facebook zag ik je creatie voorbij komen zo ben ik maar komen kijken naar je blog en ben je volger geworden .:)
    Wat een leuke kaart de tekst past er perfect bij leuk zo met het kousen plaatje en de thee potjes je moet er maar op komen .Gaaf mooi kaartje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje en wat een goede kleurencombi. Super.

    BeantwoordenVerwijderen