dinsdag 10 november 2015

Mixed media op canvas

Hoi allemaal,
 
 
Een tijdje geleden heb ik een mixed media op canvas gemaakt met een trouwfoto.
Het was voor mij de eerste keer dat ik zoiets gemaakt heb, vond het een hele uitdaging maar vind het goed gelukt. Toch?
 
Op de eerste foto zien jullie het eindresultaat.
 
 
Ik ben begonnen met een canvasdoek, welke ik bewerkt heb met structuurpasta en sjablonen.
Even de heattool erop om het wat sneller te laten drogen.
En ik heb er schilderstape op geplakt.



Daarna ben ik er dingen op gaan leggen waarvan ik vond dat het erbij paste.

 
Toen alles in de zwarte gesso van dutch doobadoo gezet.
Wat een fijn spul is dat!!
Dekt heel mooi en droogt snel op.

 
 
Inka gold gebruikt om wat kleuraccenten aan te brengen in zilver en turquoise.
 
 
Ik heb verschillende versiersels gebruikt zoals jullie zien.
De rozen heb ik zelf gemaakt, met een Noor-design mal Floral Flourishes Bloem 3 600/0158
 
Hoop dat jullie het leuk vonden.

Fijne dag en tot de volgende keer.
 



1 opmerking:

  1. Hoi Britt,

    Gaaf hoor deze canvas die je als mixed media project gemaakt heb, super leuk hoe je laat zien hoe je alles stap voor stap verwerkt hebt. Wil hier ook nog steeds mee aan de slag, je hebt me nu zeker een voorzetje gegeven.

    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen